Wij vertrekken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van YO Jong - WaarBenJij.nu Wij vertrekken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van YO Jong - WaarBenJij.nu

Wij vertrekken

Door: Oeds

Blijf op de hoogte en volg YO

16 April 2017 | Nederland, Nederland

We staan op het punt om een reis te maken naar het veelbelovende Vietnam. We vliegen via Singapore naar de hoofdstad Hanoi, waar we de eerste indrukken van dit zuidoostelijk Aziatisch land vernemen.
In de periode maart-april is de temperatuur in het noorden aangenaam en warmer naarmate we naar het zuiden reizen. Behalve de steden zullen we tempels bezoeken, de schoonheid van de natuur in ons opnemen en centraal de Vietnamese bewoners ontmoeten.
Bijna vanzelfsprekend, maar ook nu wordt weer een blog bijgehouden en daar kunnen jullie van meegenieten. Reacties zijn uiteraard welkom.

Groetjes Y en O

• 16 April 2017 - 14:23

Niels:

Veel plezier in Vietnam!

• 16 April 2017 - 17:16

Jeanette Drost:

Hallo Oeds en Yvonne,
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en een goede reis toe!
    Groet van Jeanette

• 16 April 2017 - 20:11

Edith En Hein:

Vanuit het heerlijke Tenerife wensen wij jullie een hele goede vlucht , en heel veel plezier.
    (En dat jullie koffers. Maar mee zullen reizen)

• 17 April 2017 - 00:30

Ellen Veens:

Beste Oeds en Yvonne,

Wij wensen jullie een hele goede reis toe en zijn erg benieuwd naar de foto's en verslagen.

Heel veel groetjes uit Slijk-Ewijk,
    Ellen en fam.

• 17 April 2017 - 10:10

Pam:

We wensen jullie een goede reis en heel veel plezier in Vietnam! We kijken uit naar jullie verhalen en foto's :-)

Gr Pam en Pascal

• 17 April 2017 - 11:24

Harry En Etje :

Fijne vakantie.

• 17 April 2017 - 12:01

Fred En Gea:

Hallo Oeds en Yvonne. Een hele mooie vakantie toegewenst.
    Geniet van deze reis. Mooi dat ook wij weer kunnen meegenieten via de reisverslagen en foto`s.
    Heel veel plezier.
    Fred en Gea

• 18 April 2017 - 07:39

Carla:

Hoi reislustige reizigers
    We wensen jullie een mooie reis toe.
    Reis veilig!

• 18 April 2017 - 14:53

Astrid En Johan:

Hoi Oeds en Yvonne
    Wat een spannende reis weer en natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie
    verhalen!
    Goeie reis en geniet van al het moois

• 21 April 2017 - 10:23

Sylvia:

Oeds en Yvonne een heel mooie vakantie toegewenst!
    En leuk om jullie verhalen weer te lezen!xx